Livet rullar på!

Mitt liv har ändrats på så många postiva sätt de senaste 4 åren och förutom min kärlek T så har jag också fått den stora glädjen att bli mormor. Den lille hjärteskrutten har intagit mitt hjärta, älskar att läsa, busa, sjunga och dansa, så det gör vi när vi ses.  Det blir ungefär 1 gång per vecka då jag sitter barnvakt medans mamma rider sina hästar. Imse Vimse och I ett hus vid skogen slut är favoriter. Rörelserna härmar han glatt!  
Julen var den första mer medvetna för Leevi och han och vi hade så roligt. Inte så intresserad av paketen då de blev många, men som sagt hans första så det får gå för denna gången.

Nu är det dags att hyfsa frisyren då han har blivit så långhårig med sina lockar hängande 
i ögonen. I morgon börjar den lille äventyraren dagis!

Trettonhelgen gjorde ivi en trevlig utflykt till Karlstad med övenattning på fd fängelset hotell Bilan! Positivt överraskade! God mat på Fontana di Trevi och hotellet, shopping och ett besök i domkyrkan blev det denna gången! Karlstad är en mysig liten stad dit vi gärna återkommer! Resten av helgen tillbringades i vårt paradis i lugn och tystnad stugan! En skön helg!

I juli är det dags för mig att få en ny efterlängtad titel. Jag ska bli farmor! Sonen med flickvän o lilla T väntar tillökning och vi håller tummarna för det nya lilla livet som ska komma till oss! Glada för vad det än blir! Med dottern visste vi ju könet men vi får se om de går att hålla hemligheten vattentät till dagen D i juli. Tänk vilken känsla det är att få barnbarn! 

Älskar att vara mormor och ser fram emot att bli farmor!
Leevi julen 2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar