I väntans tider!

Ännu en natt när sömnen inte vill infinna sig, trots att jag var rätt trött när jag äntrade sängen!

Vi är i slutet av vår tredje semesterveckan och jag har en kvar medans T ska böra jobba så smått.
Leeviskrutten har varit här i 2 dagar då mamma och pappa har börjat jobba igen och jag får dåligt samvete av att han ska vara på dagis när vi är lediga. Blir några dagar med honom i nästa vecka med honom när har T börjat jobba.
Vi fick härliga dagar varav en i Askersund med besök i hembygdsgården och alla djuren. Kaniner, får, getter, ankor, höns och kuckelituppen. Leevi sprang och studsade mellan dem och lilleputt-tåget som också tog oss tillbaka till hamnen. Åka båt var också härligt här på vår sjö, "måna" måla, plocka kottar att kasta i sjön, leka och busa under glada skratt som förgyllde vår tillvaro.

Nu har Lilla Nova har äntligen signalerat sin ankomst då slemproppen gick i morse (torsdag) så nu väntar vi på att det blir dags att fara till BB för mamma & pappa! Som vi väntar och längtar!

I morgon (idag) far T och jag på en liten utflykt igen! För något år sedan for vi förbi i lilla Tranås när vi var på väg någon annanstans och kände att hit åker vi gärna tillbaka för att upptäcka lite mer.
Badhotellet är bokat och så även våra badkläder! Rapport följer!

Godnatt i den vackra mörka sommarnatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar