Jag utmanar...

Tyckte Maggans "lilla enkät" var så trevlig så nu utmanar jag mina läsare att svara på min lilla Galupp i vardagen. Mina svar kommer om några dagar!

Vem skulle du ge en biobiljett, vilken film och varför?
Min goa vän M som har ett genuint biointresse. Balladen om Marie Kröyer skulle det bli för det konstnärliga och känslomässiga äktenskapliga dramat i filmen.

Vad är du rädd för? 
Att bli övergiven är min stora skräck.

Vad får dig att bli riktigt arg?
Dolda agendor och människor som inte står för sina åsikter.

Vad är det bästa du vet?
Att umgås med de mina och människor som ger energi!

Hur skulle du beskriva din bästa vän (du behöver inte uppge vem det är)?
Accepterar mig precis som jag är, stöttar och är ärlig, ger mig nytt synsätt på livet som leder mig vidare framåt istället för att titta bakåt över axeln! Pushar mig när jag är rädd för steg som leder mig in i något som jag inte kan kontrollera. Finns där i alla situationer. Dömmer mig inte.

Vilket är ditt favoritcitat?
Hemma är där mitt hjärta bor!


Puss i den kalla oktobernatten!

1 kommentar:

  1. Jag antar utmaningen:
    1) Jag skulle vilja bjuda dig på filmen Nathalie för att jag tror att du skulle tycka om den.
    2) Jag har många rädslor. Bland annat klaustrofi, vilket är mycket hämmande.
    3) Översitteri och arrogans
    4) Kärlek, vänskap, barnbarnet Isabelle snart 4 år
    5) Det är någon man kan vara sig själv med, som lyssnar och som delar med sig, någon man mår riktigt gott med.
    6) Bättre lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge.

    SvaraRadera