Det du inte visste om mig

Jag antar utmaningen från Margareta, jag ska nämna sju saker ni inte visste om mig:
  • Jag spelade fiol i 6 år i grundskolan
  • Min favoritlår är Change the world med Eric Clapton
  • Jag drömmer om att göra om ett rum till drejstuga i källaren
  • Om jag varit ambitiös nog i skolan hade jag varít journalist eller arkeolog
  • Jag älskar att åka liten motorbåt, övernatta på någon ö som jag gjorde som barn
  • Jag har gått i katolsk Kindergarten som sköttes av nunnor när jag var 7 år och vi bodde i Tyskland under en kortare tid
  • Jag är släkt med Otto von Bismarck enl. farfars släktforskning
Jag tror inte detta är känt bland mina vänner, kanske någon enstaka. Lite funderande blev det men en härlig liten övning!

Puss i den kalla vårnatten, imorgon kommer värmen!

1 kommentar:

  1. Tänk att ha en farbror Otto i familjen och inte vilken Otto som helst!
    Tack för att du delar med dig!
    Kram

    SvaraRadera