Telefonsvarare och köer!

...har nu på fm suttit i telefonkö och tröttnat, tar evigheter att komma fram till någon som man kan prata med....vill byta mitt fasta bredband till ett mobilt istället och har några frågor. Mailade dem istället så får vi se hur lång tid det tar att få svar...djungel detta, vad som är bäst, vilka som har snabbaste och säkraste uppkopplingen och vad jag ska välja...samma med bilförsäkringar!

Sonen köpte ny bil igår, ...jag är återigen ägare till en Volvo 940! Man skulle kunna tro att jag har bilförsäljning så ofta som jag registrerar och avregistrerar bilar som han köper, fixar till och säljer vidare!
Ok, han gör sig en hacka...och det är ju aldrig fel....

Fortsätter mitt renoveringsprojekt av mitt "vara-datarum"...blir fint!

Får konstigt meddelande om blockering på Messenger....nytt som de har börjat med, man ser till och med vem det är...tråkigt!

Kram ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar